تولید محتوای خودکار باهوش مصنوعی در سیستم مدیریت یادگیری : کارآفرینی آموزشی |
کد مقاله : 1086-EECP |
نویسندگان |
فاطمه فضلعلی *1، مبینا کاشانیان2 1گروه آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه فرهنگیان، ، - صندوق پستی 889-14665 تهران- ایران 22- گروه کامپیوتر، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران |
چکیده مقاله |
ا امروزه، تولید محتوا در رسانهها با تحول دیجیتالی روبرو هستند. افول جریان های مبتنی بر محتوا که به یادگیری و کارآفرینی آموزشی مربوط می شوند، تولید کنندگان محتوی را وادار کرده است که از طریق اصلاح سیستم مدیریت یادگیری به دنیال بازسازی ارزش محتوای آنلاین در بستر اینترنت، باشند. برای محتوای یادگیری باحجم کم به کارآفرینی نیاز است. همچنین، برای آموزش نومعلمان که بتوانند رهبران کارآفرین و کارآمدی باشند به کارآفرینی آموزشی نیاز است که پدیده نسبتاً جدیدی است. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی تأثیر بسزایی در تقویت سازمانها برای برنامهریزی محتوای چندرسانهای و هوشمند دارد، از این رو، لازم هست که بیشتر به رویکردهای تولید محتوای هوشمند پرداخته شود. بنابراین، هدف این پژوهش بررسی روشهای تولید محتوای هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت مدیریت یادگیری است. هوش مصنوعی یکی از استثناییترین زمینهها هست که میتوان بهطور مؤثر از پتانسیل آن در بهبود مدیریت یادگیری استفاده کرد. در این پژوهش، روشی برای تولید محتوای خودکار با کمک هوش مصنوعی و راهبردهای معنایی ارائهشده است. برای این منظور، بررسی ها بر اساس ماژولهای مهندسی بودند که از قابلیت سازگاری با سیستم مدیریت یادگیری و مکانیزم شگفت آور توصیه ای برخوردار باشند. نتایج بهدستآمده در زمینه کارآفرینی آموزشی در شرایط زمان- واقعی بسیار مفید است که منجر به توسعه پیامدهای مربوط به تولید محتوای خودکار و جهت دهی آن می شود. |
کلیدواژه ها |
سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت یادگیری، هوش مصنوعی افزودهشده، محتوای خودکار، کارآفرینی آموزشی. |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |