شیوه های نوین کارآفرینی تولید محتوا
کد مقاله : 1097-EECP
نویسندگان
نسرین سلجوقی *1، زیبا مکوندی2، مهین محمدیان1، فاطمه تاج الدین1، سعیده یوسفی شیخ رباط1
1کارشناسی، رشتۀ آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان رسول اکرم اهواز
2کارشناسی، رشتۀ آموزش ابتدایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
چکیده مقاله
هدف از این پژوهش، شیوه‌های نوین کارآفرینی تولید محتوا است. کارآفرینی یک موضوع جذاب در میان اهالی حوزه کسب و کار و دانش پژوهان بوده و ترکیب آن با منابع انسانی در میان دانشمندان مدیریت و محققان، از موضوعات مورد علاقه است. دنیای امروزی، دنیای حرکت به سمت دانش و تکنولوژی است و محتوای الکترونیکی به دلیل قابلیت‌های متنوعی که تولید محتوا دارد، یک رسانه فعال و پویا محسوب می‌شود و می‌تواند روی پیشرفت مشاغل و نوع نگاه آن‌ها به فرآیند، تاثیر زیادی بگذارد. روش پژوهش حاضر از نوع کتابخانه‌ای بوده که با مراجعه به کتب معتبر، پایان‌نامه‌ها، مقالات و سایر منابع مرتبط، اطلاعات جمع آوری شده و در نهایت مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند. یافته‌های پژوهش حاکی از آن است که تولید محتوای الکترونیکی به واسطه سهولت دسترسی، تسریع ارائه محتوا، تنوع ابزارهای ارائه محتوا و تنوع قالب‌های ارائه محتوا، نقش موثری را در فرایند شکل گیری کارآفرینی ایفا می‌کند.
کلیدواژه ها
شیوه‌های نوین،کارآفرینی، تولید محتوا
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر