شیوه های نوین کارآفرینی تولید محتوا |
کد مقاله : 1097-EECP |
نویسندگان |
نسرین سلجوقی *1، زیبا مکوندی2، مهین محمدیان1، فاطمه تاج الدین1، سعیده یوسفی شیخ رباط1 1کارشناسی، رشتۀ آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان رسول اکرم اهواز 2کارشناسی، رشتۀ آموزش ابتدایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز |
چکیده مقاله |
هدف از این پژوهش، شیوههای نوین کارآفرینی تولید محتوا است. کارآفرینی یک موضوع جذاب در میان اهالی حوزه کسب و کار و دانش پژوهان بوده و ترکیب آن با منابع انسانی در میان دانشمندان مدیریت و محققان، از موضوعات مورد علاقه است. دنیای امروزی، دنیای حرکت به سمت دانش و تکنولوژی است و محتوای الکترونیکی به دلیل قابلیتهای متنوعی که تولید محتوا دارد، یک رسانه فعال و پویا محسوب میشود و میتواند روی پیشرفت مشاغل و نوع نگاه آنها به فرآیند، تاثیر زیادی بگذارد. روش پژوهش حاضر از نوع کتابخانهای بوده که با مراجعه به کتب معتبر، پایاننامهها، مقالات و سایر منابع مرتبط، اطلاعات جمع آوری شده و در نهایت مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که تولید محتوای الکترونیکی به واسطه سهولت دسترسی، تسریع ارائه محتوا، تنوع ابزارهای ارائه محتوا و تنوع قالبهای ارائه محتوا، نقش موثری را در فرایند شکل گیری کارآفرینی ایفا میکند. |
کلیدواژه ها |
شیوههای نوین،کارآفرینی، تولید محتوا |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |