نقش بازار ارز دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ بر هنر NFT
کد مقاله : 1105-EECP
نویسندگان
علیرضا رحمانی *1، مهسا طاهرخانی2، رویا طاهرخانی3، راویه طاهرخانی4
1آموزگار اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان
2آموزگار
3مدیر دبیرستان تیزهوشان تاکستان
4کارشناس اداره آموزش و پرورش عجب شیر
چکیده مقاله
رویدادهای اخیر پیرامون آثار NFT به لطف فروش رکورددار توجه پولی زیادی را به خود جلب کرده است. معرفی هنر دیجیتال قبلا بر بازار تأثیر گذاشته است. در نتیجه فناوری در حال ظهور انواع جدیدی از عرضه و تقاضا در کنار پلتفرمهای آنلاین به وجود می آیند. انتظار می رود که تکامل NFTها و همچنین برای ارزهای دیجیتال تأثیر قابل توجهی بر فرآیندهایی داشته باشد که سالها صنعت هنر را نمایندگی کرده اند. این مطالعه با هدف بررسی چگونگی تاثیر NFTها بر بازار هنر برای دستیابی به مشتریان جوان و ممتاز و همچنین حفظ اعتبار انجام شد و برای تجزیه و تحلیل عوامل لازم برای استفاده موثر از NFT ها در بازار هنر از آنجایی که این پژوهش قصد دارد فرصتهای NFT در صنعت هنر را تحلیل کند. روش توصیفی به عنوان روش مطالعه انتخاب شد. تاکید جمع آوری اطلاعات بر شناخت مفاهیم کاربردی است که هم ادراکات مشتریان و هم شرکت ها و همچنین نیات را نسبت به مفهوم قرن بیست و یکم هنر و همچنین استفاده از آن در حوزه NTها نشان می دهد. ما نتایج تحقیقات اولیه خود را ارائه میدهیم ما با تشریح ویژگیهای NFT در روز عرضه اولیه آن شروع میکنیم به دنبال آن یک شاخص قیمت NFT ایجاد می کنیم که تغییر بلند مدت قیمت NFT در بازار را اندازه گیری میکند. به عنوان آخرین مرحله ما یک مطالعه موردی برای تعیین تأثیر NFT ها بر بازار هنر انجام خواهیم داد
کلیدواژه ها
توکن غیر قابل تعویض NFT بلاک چین رمزنگاری، بازار هنر
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر